Cine sunt si ce vreau?

Pai e simplu: Catalina e aici. Pentru ea, pentru cei ce o cunosc si pentru cei ce vor sa o cunoasca. Ce vreau? Sa imi umplu timpul gol pe care il am…ohooo…si cat am! … sa impartasesc cu voi experientele mele de viata (destule, pana la aproape 37 de ani), sa va povestesc despre una sau alta, sa va arat ce mai gatesc si cum ma omoara talentul, sa am cu cine schimba o vorba la o cafea si o tigara.  🙂

Totodata, ma vad obligata sa spun ca acesta nu se vrea un blog educational,  filosofic sau culinar ci un blog in stilul meu. CU DE TOATE! Exact asa cum sunt si eu: complexa, exploziva, cu bucurii si tristeti, cu stari de fericire maxima si crize de isterie.

Acestea fiind spuse, va astept la discutii! 🙂

DSC_9866

3 thoughts on “Cine sunt si ce vreau?

  1. Draga noastra, Draga kieveanca (get-beget) Si apropo, iti sade tare bine!!! Numai ca mai pozeaza o data cu aceeasi coronita caci nu mai vreau sa-ti vad zambetul asta’ trist. Poate cu ajutorul blogului iti revine zambetul… pacat ca aici nu poti sa afisezi (acustic) rasul tau sanatos care scoate din depresie pe oricine aflat pe aceste taramuri, prin preajma ta. Vroiam doar sa-ti spun bine te-ai regasit, succes, inspiratie caci …creion… ai la greu!!! Cu drag Dana

Leave a Reply

